İngilizce Yazma Dersinde Translingual Yaklaşım ve Yazı Düzeltme Geri Bildirimleri
Abstract
Yazarın yazı yazarken seçtiği yolları gözlemlemek ve dili belli bir şekilde kullanma sebeplerini anlamak için translingualism önemlidir. Translingual bir perspektif yazma dersi hocalarının yazmada dilbilimsel farkılılıkları ve çeşitlilikleri takdir edebilmesi için uygun bir peagoji izlemesine yardımcı olur. Öğrencileri yazarken sınırlarını aşmaları için teşvik etmek ve yazmada farklı fırsatlar oluşturmak önem arz eder. Translingual terimi ile “doğru”kabul edilen formlar yeniden gözden geçirilir ve dilde gramer dışında da var olan çeşitli ve farklı yanlar da ele alınarak öğrencilerin kendi seslerini bulmaları hedeflenir
URI
http://hdl.handle.net/20.500.12627/160639https://dergipark.org.tr/tr/download/issue-full-file/40608
Collections
- Makale [92796]