Konaklama İşletmelerinde Deneyimsel Pazarlama ve Duygusal Emek
Abstract
Kitabımızda, günümüz konaklama işletmeleri yönetimi ve pazarlamasının doğasında olan tüketci memnuniyeti ve işletme başarı için önemine inandığımız deneyimsel pazarlama ve duygusal emek konularına odaklanılmıştır. Kitaptan pazarlamanın değişen anlayışı ve deneyimsel pazarlama yaklaşımı, müşteri odaklılık konuları ile duygu ve duygusal emek kavramı, duygusal emek boyutları ve duygusal emek yaklaşımları, turizm işletmelerinde duygusal emek konularını yer verilmiştir. Kitabın araştırma kısmında ise, konaklama işletmelerinde çalışan personelin duygusal emek davranışlarının çalıanların sosyo-demografik özelliklerine göre farklılaşıp farklılaşmadığı soruna cevap aranmaktadır.
Collections
- Kitap [6910]