Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKALAY, AYŞE MELAHAT
dc.date.accessioned2021-03-05T07:19:16Z
dc.date.available2021-03-05T07:19:16Z
dc.identifier.citationKALAY A. M. , "Bilim Dili ve Türkiye’de Televizyon Reklamlarında Kullanılan Bilimsel-Teknik Sözcükler Üzerine", International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges, İzmir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2012, ss.1043-1054
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_93312b86-2217-464a-8bb3-3f3b13b47b01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/99223
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleBilim Dili ve Türkiye’de Televizyon Reklamlarında Kullanılan Bilimsel-Teknik Sözcükler Üzerine
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
dc.contributor.firstauthorID327106


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster