dc.contributor.author | POYRAZ, Cengiz | |
dc.contributor.author | ÇAĞIRGAN GÜLTEN, Dilek | |
dc.contributor.author | SOYTÜRK, İLKER | |
dc.date.accessioned | 2021-03-04T19:31:57Z | |
dc.date.available | 2021-03-04T19:31:57Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | ÇAĞIRGAN GÜLTEN D., POYRAZ C., SOYTÜRK İ., "ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ YETERLİKLERİNİN DERSÇALIŞMA ALIŞKANLIKLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, cilt.1, ss.143-149, 2012 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_902b9b4f-418f-492d-8385-d2a24cbb29bc | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/97335 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.title | ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ YETERLİKLERİNİN DERSÇALIŞMA ALIŞKANLIKLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , , | |
dc.identifier.volume | 1 | |
dc.identifier.issue | 2 | |
dc.identifier.startpage | 143 | |
dc.identifier.endpage | 149 | |
dc.contributor.firstauthorID | 465838 | |