dc.contributor.author | Saban, Ahmet | |
dc.contributor.author | BAŞTUĞ, Muhammet | |
dc.contributor.author | Yıldızlı, Hülya | |
dc.date.accessioned | 2021-03-02T21:11:34Z | |
dc.date.available | 2021-03-02T21:11:34Z | |
dc.identifier.citation | Yıldızlı H., Saban A., BAŞTUĞ M., Öğretmenlerin Öğrenme-Öğretme Anlayışları, Öğretme Motivasyonları ve Öğrenci Başarısı Üzerine Yapısal Eşitlik Modellemesi, "Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı", EBK Bil. Kr., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2016 | |
dc.identifier.other | av_05b3a036-3be1-4cf8-81ab-1c3b7adbf746 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/9706 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.publisher | Pegem A Yayıncılık | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.title | Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı | |
dc.type | Kitapta Bölüm | |
dc.contributor.department | Nevşehir Üniversitesi , , | |
dc.contributor.firstauthorID | 382321 | |