dc.contributor.author | BATDAL KARADUMAN, Gülşah | |
dc.date.accessioned | 2021-03-04T18:54:23Z | |
dc.date.available | 2021-03-04T18:54:23Z | |
dc.identifier.citation | BATDAL KARADUMAN G., "Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi", 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (International EJER Congres), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.1 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_8d22948c-0267-49fc-8380-0b18b1e98764 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/95419 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.title | Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi | |
dc.type | Bildiri | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , İlköğretim Bölümü | |
dc.contributor.firstauthorID | 664358 | |