Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBodur, Gonul
dc.contributor.authorKaya, HÜLYA
dc.contributor.authorSenyuva, Emine
dc.date.accessioned2021-03-04T18:43:35Z
dc.date.available2021-03-04T18:43:35Z
dc.identifier.citationKaya H., Senyuva E., Bodur G., "Developing critical thinking disposition and emotional intelligence of nursing students: a longitudinal research", NURSE EDUCATION TODAY, cilt.48, ss.72-77, 2017
dc.identifier.issn0260-6917
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_8c3cb00e-a984-4521-bfe5-604c0b2079be
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/94881
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1016/j.nedt.2016.09.011
dc.description.abstractBackground: Emotional Intelligence is considered as an important characteristic of nurses that can affect the quality of their work including clinical decision-making, critical thinking, evidence and knowledge use in practice.
dc.language.isoeng
dc.subjectTıp
dc.subjectSağlık Bilimleri
dc.subjectHemşirelik
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyoloji
dc.subjectEğitim
dc.subjectBilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
dc.subjectKlinik Tıp (MED)
dc.subjectEĞİTİM VE EĞİTİM ARAŞTIRMASI
dc.subjectKlinik Tıp
dc.subjectHEMŞİRELİK
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectEĞİTİM, BİLİMSEL DİSİPLİNLER
dc.titleDeveloping critical thinking disposition and emotional intelligence of nursing students: a longitudinal research
dc.typeMakale
dc.relation.journalNURSE EDUCATION TODAY
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , ,
dc.identifier.volume48
dc.identifier.startpage72
dc.identifier.endpage77
dc.contributor.firstauthorID30879


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster