Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDİLİDÜZGÜN, ŞÜKRAN
dc.date.accessioned2021-03-04T17:39:43Z
dc.date.available2021-03-04T17:39:43Z
dc.identifier.citationDİLİDÜZGÜN Ş., Anadili Öğretiminde Görsellerin İşlevi Ve Niteliği: Türkiye Ve İngiltere Örneği, "Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar", Aksan M., Aksan Y., Editör, Tübitak, Ankara, ss.141-150, 2012
dc.identifier.otherav_86a053fe-c013-4c47-a11c-85f8b34a2304
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/91494
dc.identifier.urihttp://www.bilimsenligi.com/5-uluslararasi-turkcenin-egitimi-ogretimi-kurultayi.html
dc.language.isotur
dc.publisherTübitak
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleTürkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar
dc.typeKitapta Bölüm
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Türkçe Eğitimi
dc.contributor.firstauthorID463582


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster