dc.contributor.author | DİLİDÜZGÜN, ŞÜKRAN | |
dc.date.accessioned | 2021-03-04T17:39:43Z | |
dc.date.available | 2021-03-04T17:39:43Z | |
dc.identifier.citation | DİLİDÜZGÜN Ş., Anadili Öğretiminde Görsellerin İşlevi Ve Niteliği: Türkiye Ve İngiltere Örneği, "Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar", Aksan M., Aksan Y., Editör, Tübitak, Ankara, ss.141-150, 2012 | |
dc.identifier.other | av_86a053fe-c013-4c47-a11c-85f8b34a2304 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/91494 | |
dc.identifier.uri | http://www.bilimsenligi.com/5-uluslararasi-turkcenin-egitimi-ogretimi-kurultayi.html | |
dc.language.iso | tur | |
dc.publisher | Tübitak | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.title | Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar | |
dc.type | Kitapta Bölüm | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Türkçe Eğitimi | |
dc.contributor.firstauthorID | 463582 | |