Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBATDAL KARADUMAN, GÜLŞAH
dc.date.accessioned2021-03-04T17:23:04Z
dc.date.available2021-03-04T17:23:04Z
dc.identifier.citationBATDAL KARADUMAN G., "Sınıf ve İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlilik Algıları ile Matematik Dersine Yönelik Problem Çözme Becerileri", 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.258
dc.identifier.otherav_85d960f0-1ad4-4279-add2-6b4391bc1720
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/90989
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleSınıf ve İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlilik Algıları ile Matematik Dersine Yönelik Problem Çözme Becerileri
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Temel Eğitim Bölümü
dc.contributor.firstauthorID664453


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster