Show simple item record

dc.contributor.authorERTÜRK, Yıldız Dilek
dc.date.accessioned2021-03-02T20:57:07Z
dc.date.available2021-03-02T20:57:07Z
dc.identifier.citationERTÜRK Y. D. , "Satın Alma Karar Süreçlerini Etkileyen Ailesel Alışveriş Davranışları: Psikolojik Kuram Açısından Pilot Bir Uygulama Değerlendirmesi", Uluslararası Medya Ve Iletişim Bilimleri Konferansı, Biskek, Kırgızistan, 1 - 03 Haziran 2005
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_0493b2f9-247a-40c9-b5b6-e63cc0d539af
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/8999
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleSatın Alma Karar Süreçlerini Etkileyen Ailesel Alışveriş Davranışları: Psikolojik Kuram Açısından Pilot Bir Uygulama Değerlendirmesi
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
dc.contributor.firstauthorID594906


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record