Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYiğit, Cemil
dc.contributor.authorGÜRSOY, Umman Tuğba
dc.contributor.authorBULUT, Diren
dc.date.accessioned2021-03-04T14:55:59Z
dc.date.available2021-03-04T14:55:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationGÜRSOY U. T. , BULUT D., Yiğit C., "Social Media Mining and Sentiment Analysis for Brand Management", Global Journal of Emerging Trends in e-Business, Marketing and Consumer Psychology (GJETeMCP) An Online International Research Journal, cilt.3, sa.1, ss.497-511, 2017
dc.identifier.otherav_841d9fe3-7887-458a-9436-533f01a5ac01
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/89888
dc.identifier.urihttp://globalbizresearch.org/files/3038_gjetemcp_umman-tugba-gursoy_diren-bulut_cemil-yigit-452324.pdf
dc.language.isoeng
dc.subjectEkonomi ve İş
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectİşletme
dc.titleSocial Media Mining and Sentiment Analysis for Brand Management
dc.typeMakale
dc.relation.journalGlobal Journal of Emerging Trends in e-Business, Marketing and Consumer Psychology (GJETeMCP) An Online International Research Journal
dc.contributor.departmentDiğer Kurumlar , ,
dc.identifier.volume3
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage497
dc.identifier.endpage511
dc.contributor.firstauthorID655237


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster