Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorPelenk Özel , Aybike
dc.contributor.authorAKIM, FERİDE
dc.date.accessioned2021-03-04T14:51:44Z
dc.date.available2021-03-04T14:51:44Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationAKIM F., Pelenk Özel A., "Tendency Of Usage Of Social Media Tools By The Public Relations Practitioners: An Evaluation On Turkeys 500 Biggest Industrial Corporations", Ajit-e Academic Journal of Information Technology, sa.4, ss.88-108, 2013
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_83badf2c-ce11-4d01-bd77-e8058d2fcd95
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/89653
dc.identifier.urihttp://www.ajit-e.org/?menu=pages&p=details_of_article&id=82
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.titleTendency Of Usage Of Social Media Tools By The Public Relations Practitioners: An Evaluation On Turkeys 500 Biggest Industrial Corporations
dc.typeMakale
dc.relation.journalAjit-e Academic Journal of Information Technology
dc.contributor.departmentKocaeli Üniversitesi , ,
dc.identifier.issue4
dc.identifier.startpage88
dc.identifier.endpage108
dc.contributor.firstauthorID687859


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster