dc.contributor.author | MEŞECİ GIORGETTI, Filiz | |
dc.date.accessioned | 2021-03-04T14:08:44Z | |
dc.date.available | 2021-03-04T14:08:44Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | MEŞECİ GIORGETTI F., "İngiltere’de İlköğretim Performans Değerlendirme Sistemi ve Türkiye İçin Öneriler", DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ, cilt.5, sa.14, ss.79-105, 2008 | |
dc.identifier.issn | 1303-880X | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_8005890e-4827-4690-99bf-7621b6a6efb9 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/87352 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.title | İngiltere’de İlköğretim Performans Değerlendirme Sistemi ve Türkiye İçin Öneriler | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Eğitim Bilimleri | |
dc.identifier.volume | 5 | |
dc.identifier.issue | 14 | |
dc.identifier.startpage | 79 | |
dc.identifier.endpage | 105 | |
dc.contributor.firstauthorID | 682887 | |