Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAltuna, Oylum
dc.date.accessioned2021-03-04T13:50:04Z
dc.date.available2021-03-04T13:50:04Z
dc.identifier.citationAltuna O., "The Impact of Brand Personality on Brand Experience: A Comparison Between The Perceptions of Facebook, Twitter and Instagram Users", International Interdisciplinary Business – Economics Advancement Conference (IIBA), İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Temmuz 2014, ss.323-337
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_7e797fe5-15aa-42b0-ba11-1c626d39ea58
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/86368
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleThe Impact of Brand Personality on Brand Experience: A Comparison Between The Perceptions of Facebook, Twitter and Instagram Users
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Siyasal Bilgiler Fakültesi , İşletme Bölümü
dc.contributor.firstauthorID2503726


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster