Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKIRBAŞLAR, Fatma Gülay
dc.contributor.authorŞEŞEN, Burçin
dc.contributor.authorAVCI, Filiz
dc.date.accessioned2021-03-04T13:49:34Z
dc.date.available2021-03-04T13:49:34Z
dc.identifier.citationAVCI F., ŞEŞEN B., KIRBAŞLAR F. G. , "Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Akademik Başarı Düzeylerine İşbirlikli Öğrenmeye Dayalı Öğretim Programının Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.316
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_7e7005dc-9594-476f-8a2d-3be116f60ddb
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/86342
dc.identifier.urihttp://www.ufbmek.org/wp-content/uploads/2016/10/Bildiri-%C3%96zet-Kitap%C3%A7%C4%B1%C4%9F%C4%B1.pdf
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleOrtaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Akademik Başarı Düzeylerine İşbirlikli Öğrenmeye Dayalı Öğretim Programının Etkisi
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , İlköğretim Bölümü
dc.contributor.firstauthorID407982


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster