dc.contributor.author | ERDEN, Nil Selenay | |
dc.date.accessioned | 2021-03-02T20:50:57Z | |
dc.date.available | 2021-03-02T20:50:57Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | ERDEN N. S. , "Yeni Nesillere Yeni Öğretim Yöntemleri: Z Kuşağının Öğrenme Stilleri ve Yükseköğrenim için Öneriler", Journal of Academic Value Studies, cilt.3, sa.12, ss.249-257, 2017 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_03fcfdcb-cdb4-4ab6-ad22-bda735178dd5 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/8620 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.title | Yeni Nesillere Yeni Öğretim Yöntemleri: Z Kuşağının Öğrenme Stilleri ve Yükseköğrenim için Öneriler | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | Journal of Academic Value Studies | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , İşletme Fakültesi , İşletme | |
dc.identifier.volume | 3 | |
dc.identifier.issue | 12 | |
dc.identifier.startpage | 249 | |
dc.identifier.endpage | 257 | |
dc.contributor.firstauthorID | 620738 | |