Show simple item record

dc.contributor.authorERBAY, Hatice Nur
dc.contributor.authorARSLAN, ÇİĞDEM
dc.contributor.authorYAVUZ, Güneş
dc.date.accessioned2021-03-04T13:41:10Z
dc.date.available2021-03-04T13:41:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationARSLAN Ç., ERBAY H. N. , YAVUZ G., "Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği", Istanbul Journal of Innovation in Education,, cilt.3, sa.2, ss.1-16, 2017
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_7dbc4fb5-0907-4739-a359-1afa04de2e12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/85888
dc.identifier.urihttp://dergipark.gov.tr/download/article-file/470126
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.titleMatematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği
dc.typeMakale
dc.relation.journalIstanbul Journal of Innovation in Education,
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , İlköğretim Bölümü
dc.identifier.volume3
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage1
dc.identifier.endpage16
dc.contributor.firstauthorID467847


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record