dc.contributor.author | ERGİN, Tamer | |
dc.contributor.author | ÇAĞIRGAN GÜLTEN, Dilek | |
dc.contributor.author | ERGİN, Hatice | |
dc.date.accessioned | 2021-03-04T13:25:20Z | |
dc.date.available | 2021-03-04T13:25:20Z | |
dc.identifier.citation | ERGİN T., ERGİN H., ÇAĞIRGAN GÜLTEN D., "İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerileri İle Bilişsel İşlemlerden “Eşzamanlılık” ve “Planlama” Arasındaki İlişki.", VI Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.1 | |
dc.identifier.other | av_7c4d088d-605e-45c0-bb6e-87b29d166ade | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/85026 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.subject | Temel Bilimler | |
dc.subject | Matematik | |
dc.subject | Temel Bilimler (SCI) | |
dc.title | İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerileri İle Bilişsel İşlemlerden “Eşzamanlılık” ve “Planlama” Arasındaki İlişki. | |
dc.type | Bildiri | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Eğitim Bilimleri Bölümü | |
dc.contributor.firstauthorID | 597995 | |