Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorERGİN, Tamer
dc.contributor.authorÇAĞIRGAN GÜLTEN, Dilek
dc.contributor.authorERGİN, Hatice
dc.date.accessioned2021-03-04T13:25:20Z
dc.date.available2021-03-04T13:25:20Z
dc.identifier.citationERGİN T., ERGİN H., ÇAĞIRGAN GÜLTEN D., "İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerileri İle Bilişsel İşlemlerden “Eşzamanlılık” ve “Planlama” Arasındaki İlişki.", VI Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.1
dc.identifier.otherav_7c4d088d-605e-45c0-bb6e-87b29d166ade
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/85026
dc.language.isotur
dc.subjectTemel Bilimler
dc.subjectMatematik
dc.subjectTemel Bilimler (SCI)
dc.titleİlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerileri İle Bilişsel İşlemlerden “Eşzamanlılık” ve “Planlama” Arasındaki İlişki.
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Eğitim Bilimleri Bölümü
dc.contributor.firstauthorID597995


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster