dc.contributor.author | KARAGÖZ, Melda | |
dc.contributor.author | AK BAŞOĞUL, Duygu | |
dc.contributor.author | ÇETİNKAYA EDİZER, Zeynep | |
dc.contributor.author | YÜCELŞEN, Neslihan | |
dc.contributor.author | DİLİDÜZGÜN, Şükran | |
dc.date.accessioned | 2021-03-04T13:24:34Z | |
dc.date.available | 2021-03-04T13:24:34Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | ÇETİNKAYA EDİZER Z., DİLİDÜZGÜN Ş., AK BAŞOĞUL D., KARAGÖZ M., YÜCELŞEN N., "Türkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi", ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, sa.29, ss.479-511, 2018 | |
dc.identifier.issn | 1308-9196 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_7c427e44-5f72-4afb-8ef2-57cfbeafba06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/84984 | |
dc.identifier.uri | http://dergipark.gov.tr/download/article-file/532346 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.title | Türkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Türkçe Egitimi | |
dc.identifier.issue | 29 | |
dc.identifier.startpage | 479 | |
dc.identifier.endpage | 511 | |
dc.contributor.firstauthorID | 595477 | |