Show simple item record

dc.contributor.authorKARAGÖZ, Melda
dc.contributor.authorAK BAŞOĞUL, Duygu
dc.contributor.authorÇETİNKAYA EDİZER, Zeynep
dc.contributor.authorYÜCELŞEN, Neslihan
dc.contributor.authorDİLİDÜZGÜN, Şükran
dc.date.accessioned2021-03-04T13:24:34Z
dc.date.available2021-03-04T13:24:34Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationÇETİNKAYA EDİZER Z., DİLİDÜZGÜN Ş., AK BAŞOĞUL D., KARAGÖZ M., YÜCELŞEN N., "Türkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi", ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, sa.29, ss.479-511, 2018
dc.identifier.issn1308-9196
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_7c427e44-5f72-4afb-8ef2-57cfbeafba06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/84984
dc.identifier.urihttp://dergipark.gov.tr/download/article-file/532346
dc.language.isoeng
dc.titleTürkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi
dc.typeMakale
dc.relation.journalADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Türkçe Egitimi
dc.identifier.issue29
dc.identifier.startpage479
dc.identifier.endpage511
dc.contributor.firstauthorID595477


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record