Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖZKAN, Abdullah
dc.date.accessioned2021-03-04T13:07:58Z
dc.date.available2021-03-04T13:07:58Z
dc.identifier.citationÖZKAN A., "Reklamda etik ilkelerin önemi ve idari denetim yöntemi olarak Reklam Kurulu'nun işlevi", İnternational conference on new horizons in edication, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.31-36
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_7ac31211-b031-47ab-9b00-9c1c84897a6d
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/84098
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleReklamda etik ilkelerin önemi ve idari denetim yöntemi olarak Reklam Kurulu'nun işlevi
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
dc.contributor.firstauthorID273636


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster