dc.contributor.author | KUVAÇ, Meltem | |
dc.contributor.author | KOÇ, Işıl | |
dc.date.accessioned | 2021-03-04T12:38:50Z | |
dc.date.available | 2021-03-04T12:38:50Z | |
dc.identifier.citation | KUVAÇ M., KOÇ I., "Probleme dayalı öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre bilinci ve üstbilişsel farkındalıklarına etkisi", 1st Eurasian Educational Research Congress, EJER, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014 | |
dc.identifier.other | av_784f973a-d14b-4472-8062-69a9da538219 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/82541 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.title | Probleme dayalı öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre bilinci ve üstbilişsel farkındalıklarına etkisi | |
dc.type | Bildiri | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , , | |
dc.contributor.firstauthorID | 690386 | |