Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKUVAÇ, Meltem
dc.contributor.authorKOÇ, Işıl
dc.date.accessioned2021-03-04T12:38:50Z
dc.date.available2021-03-04T12:38:50Z
dc.identifier.citationKUVAÇ M., KOÇ I., "Probleme dayalı öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre bilinci ve üstbilişsel farkındalıklarına etkisi", 1st Eurasian Educational Research Congress, EJER, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014
dc.identifier.otherav_784f973a-d14b-4472-8062-69a9da538219
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/82541
dc.language.isoeng
dc.titleProbleme dayalı öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre bilinci ve üstbilişsel farkındalıklarına etkisi
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , ,
dc.contributor.firstauthorID690386


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster