Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorŞİMŞEK, İRFAN
dc.date.accessioned2021-03-04T12:35:08Z
dc.date.available2021-03-04T12:35:08Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationŞİMŞEK İ., "Developing Decision Support System To Determine Learning Styles", İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.11, sa.1, ss.47-54, 2014
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_7804b48e-55eb-41ad-aee3-d570f6b0fc6c
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/82354
dc.identifier.urihttp://www.journals.istanbul.edu.tr/iuayefd/article/view/5000016290/5000016164
dc.description.abstractEtkili ve verimli bir öğretim, öğrenciye nasıl öğreneceğine, nasıl hatırlayacağına, kendi kendini nasıl güdüleyeceğine ve kendi öğrenmesini etkili olarak nasıl kontrol edip yönlendireceğine rehberlik etmeyi kapsamalıdır. Son yıllardaki çalışmalar, öğrenme stratejileri üzerinde yoğunlaşmıştır. Her bir öğrenci yeni ve zor bir bilgiyi öğrenmeye hazırlanırken, öğrenirken ve hatırlarken farklı ve kendine özgü yollar kullanır. Öğrenme stilleri doğuştan var olan karakteristik özelliklerdir. Yaşamın her anında ve her boyutunda davranışları etkiler. Öğrenciler, öğrenmeyi gerçekleştirmek amacıyla belirli davranışsal ve düşünsel süreçleri gerekserler. Bu çalışmanın amacı; öğrencilerin öğrenme stillerini kullanarak daha iyi öğrenebileceklerini tespit etmek için karar destek sistemi geliştirilmesidir. Oluşturulan normalize matris sonucunda uygulamanın bağımsız değişkenleri belirlenmiştir. Daha sonra öğrencinin en baskın öğrenme stili matematiksel bir model yolu ile belirlenmiştir Anahtar Kelimeler:Öğrenme Stilleri, Karar Verme, Karar Destek Sistemi
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.titleDeveloping Decision Support System To Determine Learning Styles
dc.typeMakale
dc.relation.journalİstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
dc.identifier.volume11
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage47
dc.identifier.endpage54
dc.contributor.firstauthorID624713


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster