Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖZKAN, Abdullah
dc.date.accessioned2021-03-04T11:46:04Z
dc.date.available2021-03-04T11:46:04Z
dc.identifier.citationÖZKAN A., "Yumuşak Güç Unsuru Olarak Medyanın “Ülke Markası” Oluşturulmasına Stratejik Katkısı", İnternational Science and Technology Conference, St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, cilt.1, sa.2015, ss.1
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_74023e4c-7c7a-4ff3-96de-2406b3f111de
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/79748
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleYumuşak Güç Unsuru Olarak Medyanın “Ülke Markası” Oluşturulmasına Stratejik Katkısı
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
dc.identifier.volume1
dc.contributor.firstauthorID273625


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster