dc.contributor.author | KÖKAT, SEDAT | |
dc.date.accessioned | 2021-03-04T11:44:14Z | |
dc.date.available | 2021-03-04T11:44:14Z | |
dc.identifier.citation | KÖKAT S., Görsel İşitsel Televizyon Yapımlarında İşitme Noktası Kullanımı: "Game Of Thrones" Örneği, "Dijital Çağda Televizyon Ve Medya", Kandemir, C, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.131-152, 2019 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_73d46f0a-72f4-45fa-b0fa-2140ed4db881 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/79632 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.publisher | Der Yayınları | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.title | Dijital Çağda Televizyon Ve Medya | |
dc.type | Kitapta Bölüm | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Sosyal Bilimler Enstitüsü , Radyo, Televizyon Ve Sinema | |
dc.contributor.firstauthorID | 406647 | |