Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorLEANA TAŞCILAR, Marilena Zinovia
dc.contributor.authorÖZYAPRAK, Melodi
dc.date.accessioned2021-03-04T11:27:46Z
dc.date.available2021-03-04T11:27:46Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationÖZYAPRAK M., LEANA TAŞCILAR M. Z. , "The Effectiveness of Self-Regulated Learning on Teaching SCAMPER Technique of Creativity", TÜRK ÜSTÜN ZEKA VE EĞİTİM DERGİSİ, cilt.9, sa.1, ss.16-31, 2019
dc.identifier.issn2146-3832
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_7274d7cc-2d19-40d0-b961-ecb7b4fc05c3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/78782
dc.identifier.urihttp://www.tuzed.org/publications/cilt9/1/tuzed_2019_9_1_ozyaprak%20&%20leana-tascilar.pdf
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.titleThe Effectiveness of Self-Regulated Learning on Teaching SCAMPER Technique of Creativity
dc.typeMakale
dc.relation.journalTÜRK ÜSTÜN ZEKA VE EĞİTİM DERGİSİ
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Özel Eğitim
dc.identifier.volume9
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage16
dc.identifier.endpage31
dc.contributor.firstauthorID642091


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster