Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAdadan, Emine
dc.contributor.authorSAVAŞCI AÇIKALIN, FUNDA
dc.date.accessioned2021-03-04T11:13:28Z
dc.date.available2021-03-04T11:13:28Z
dc.identifier.citationAdadan E., SAVAŞCI AÇIKALIN F., "Evaluating secondary students’ conceptions of solution chemistry using a two-tier diagnostic instrument", European Conference on Educational Research (ECER), Berlin, Almanya, 9 - 12 Eylül 2011
dc.identifier.otherav_71371680-ea63-4ffa-ba2c-48ee8560d4da
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/78004
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleEvaluating secondary students’ conceptions of solution chemistry using a two-tier diagnostic instrument
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentBoğaziçi Üniversitesi , ,
dc.contributor.firstauthorID673659


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster