dc.contributor.author | YENER GÖKŞENLİ, Ebru | |
dc.date.accessioned | 2021-03-04T10:45:28Z | |
dc.date.available | 2021-03-04T10:45:28Z | |
dc.identifier.citation | YENER GÖKŞENLİ E., "Ensenar ELE usando las redes sociales y los blogs", Estudios y Homenajes Hispanoemaricanos III, Atina, Yunanistan, 5 - 07 Mayıs 2014, ss.309-314 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_6ec6d263-bafc-47de-bb00-9dd9ba16d828 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/76482 | |
dc.description.abstract | SOSYAL AĞLARLA YABANCI DİL OLARAK İSPANYOLCA ÖĞRETİMİ
Bilişim alanındaki yeni teknolojiler eğitimle ilgili tüm alanlara yayılmakta ve sosyal değişime yol açan bir eğilim halini almaktadır. Sosyal ağların dil öğrenimiyle olan ilişkisi son yıllarda internetle ilgili ortaya çıkan en önemli bulgulardan biridir. Dil öğretiminde kullanılan geleneksel yöntemler yerini iletişimsel öğrenmenin farklı biçimlerini sunan dijital öğrenmeye bırakmaktadır. Çok sayıda öğretmen ve akademisyen sosyal ağlarda oluşturdukları sayfalarda hızla yerlerini almakta ve bu dijital ortamı derslerine taşımaktadırlar. Bu sosyal ağlar aracılığıyla yabancı dil pratiği hızlı ve kolay bir biçimde yapılmakta, dil öğrenmeye ve öğretmeye hevesli kişiler arasında bağlantı kurulabilmektedir. Günümüzde giderek popülerleşen bu yabancı dil öğrenme yönteminin karşılıklı etkileşim özelliğinin yanı sıra öğrencilerde yaratıcılığı artırdığı ve asosyal öğrencileri daha aktif kıldığı yapılan çalışmalarla ortaya konmuştur. Tüm bu özellikleri göz önüne alındığında sosyal ağlar dil öğretiminde tüm yabancı dil öğreticileri için yeni bir keşif alanıdır. Bu çalışmamızda amaç, yeni teknolojilerin yabancı dil sınıfındaki etkilerini incelemek ve bir öğrenci grubu arasında kurulan sosyal ağ hesaplarının avantajlarını ve bunlardan en yüksek düzeyde nasıl faydalanabileceğimizi ortaya koymaktır. Tüm yabancı dil öğreticilerini ilgilendiren bu konu tüm yönleriyle tanıtılacaktır.
Anahtar kelimeler: yabancı dil, öğretim metotları, İspanyolca, internet, sosyal ağlar, sosyal etkileşim | |
dc.language.iso | eng | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.title | Ensenar ELE usando las redes sociales y los blogs | |
dc.type | Bildiri | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Edebiyat Fakültesi , Batı Dilleri Ve Edebiyatları | |
dc.contributor.firstauthorID | 690589 | |