Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorİSTANBULLU DİNÇER, FÜSUN
dc.contributor.authorDİNÇER, MİTHAT ZEKİ
dc.contributor.authorAVUNDUK, ZEHRA BİNNUR
dc.date.accessioned2021-03-02T20:26:33Z
dc.date.available2021-03-02T20:26:33Z
dc.identifier.citationİSTANBULLU DİNÇER F., DİNÇER M. Z. , AVUNDUK Z. B. , "Marketing Strategies of Boutique Hotels: A Model Proposal and an Evaluation of Boutique Hotels in İstanbul", Global Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference (GIBA 2014), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Mayıs 2014, ss.264-280
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_01ffd171-7c41-45df-9872-64cc1a496d1f
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/7289
dc.identifier.urihttp://www.hse.ru/data/2014/11/19/1101041324/GIBA2014_Florida.pdf
dc.language.isoeng
dc.subjectİşletme
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectEkonomi ve İş
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleMarketing Strategies of Boutique Hotels: A Model Proposal and an Evaluation of Boutique Hotels in İstanbul
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İktisat Fakültesi , Turizm İşletmeciliği Bölümü
dc.contributor.firstauthorID329560


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster