dc.contributor.author | İNAN KAYA, Gamze | |
dc.date.accessioned | 2021-03-04T09:05:14Z | |
dc.date.available | 2021-03-04T09:05:14Z | |
dc.identifier.citation | İNAN KAYA G., Teachers' Perceptions Related to Classroom Management Issues, "Current Debates in Education", Şenel Gerçek, Editör, Ijopec, London, ss.107-116, 2018 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_66a05997-860b-4ad0-ae66-602866e8df86 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/71250 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Ijopec | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.title | Current Debates in Education | |
dc.type | Kitapta Bölüm | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Eğitim Bilimleri Bölümü | |
dc.contributor.firstauthorID | 648193 | |