Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAKYOL, Mustafa
dc.contributor.authorBAŞTUĞ, Muhammet
dc.date.accessioned2021-03-04T08:44:55Z
dc.date.available2021-03-04T08:44:55Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationBAŞTUĞ M., AKYOL M., "Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin Üçüncü Sınıf öğrencilerinin Akıcı Okuma İle Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi", TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, cilt.17, sa.1, ss.125-141, 2015
dc.identifier.issn1305-7766
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_64d0a359-4ac9-4cd9-b28a-01ef484b3c13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/70128
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.titleYapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin Üçüncü Sınıf öğrencilerinin Akıcı Okuma İle Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi
dc.typeMakale
dc.relation.journalTRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
dc.contributor.departmentNecmettin Erbakan Üniversitesi , ,
dc.identifier.volume17
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage125
dc.identifier.endpage141
dc.contributor.firstauthorID382283


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster