dc.contributor.author | AKYOL, Mustafa | |
dc.contributor.author | BAŞTUĞ, Muhammet | |
dc.date.accessioned | 2021-03-04T08:44:55Z | |
dc.date.available | 2021-03-04T08:44:55Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | BAŞTUĞ M., AKYOL M., "Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin Üçüncü Sınıf öğrencilerinin Akıcı Okuma İle Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi", TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, cilt.17, sa.1, ss.125-141, 2015 | |
dc.identifier.issn | 1305-7766 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_64d0a359-4ac9-4cd9-b28a-01ef484b3c13 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/70128 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.title | Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin Üçüncü Sınıf öğrencilerinin Akıcı Okuma İle Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ | |
dc.contributor.department | Necmettin Erbakan Üniversitesi , , | |
dc.identifier.volume | 17 | |
dc.identifier.issue | 1 | |
dc.identifier.startpage | 125 | |
dc.identifier.endpage | 141 | |
dc.contributor.firstauthorID | 382283 | |