Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖZASLAN ÇALIŞKAN, BURCU ÖZGE
dc.contributor.authorYAVUZ, MELTEM
dc.contributor.authorÖZMEN, Ezgi
dc.date.accessioned2021-03-04T08:40:45Z
dc.date.available2021-03-04T08:40:45Z
dc.identifier.citationÖZMEN E., YAVUZ M., ÖZASLAN ÇALIŞKAN B. Ö. , "Elektronik Alışverişte Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü", II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.816
dc.identifier.otherav_646ecf6b-a6a0-4506-aadf-93c7a3334bb4
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/69903
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleElektronik Alışverişte Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Şişli Meslek Yüksekokulu , ,
dc.contributor.firstauthorID584317


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster