Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYAŞİN, Bahar
dc.contributor.authorENGİZEK, Nil
dc.date.accessioned2021-03-04T08:38:13Z
dc.date.available2021-03-04T08:38:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationENGİZEK N., YAŞİN B., "Markanın Algılanan Globalliği/Yerelliği Markanın Kredibilitesini ve Algılanan Kaliteyi Etkiler Mi? Bu Etkide Kredibilitenin Aracılık, Etnosentrizmin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi", İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research -Türk), cilt.10, sa.10, ss.61-81, 2018
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_644285b2-2f51-4a58-bcb1-52e7d5184719
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/69772
dc.identifier.urihttp://www.isarder.org/tum-sayilar/
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.titleMarkanın Algılanan Globalliği/Yerelliği Markanın Kredibilitesini ve Algılanan Kaliteyi Etkiler Mi? Bu Etkide Kredibilitenin Aracılık, Etnosentrizmin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi
dc.typeMakale
dc.relation.journalİşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research -Türk)
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İşletme Fakültesi , Pazarlama
dc.identifier.volume10
dc.identifier.issue10
dc.identifier.startpage61
dc.identifier.endpage81
dc.contributor.firstauthorID585080


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster