Show simple item record

dc.contributor.authorARICIGİL ÇİLAN, ÇIĞDEM
dc.date.accessioned2021-03-04T08:19:18Z
dc.date.available2021-03-04T08:19:18Z
dc.identifier.citationARICIGİL ÇİLAN Ç., "“Hotelling T2 İstatistiğini Temel Alan Kalite Kontrol Diyagramlarıyla Çalışanların Performanslarının Değerlendirilmesi: Bir Çağrı Merkezi Uygulaması", 6. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi,, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2007, ss.453-462
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_62b66118-1b6d-412f-af34-2097b6b50512
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/68736
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectİşletme
dc.subjectEkonomi ve İş
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.title“Hotelling T2 İstatistiğini Temel Alan Kalite Kontrol Diyagramlarıyla Çalışanların Performanslarının Değerlendirilmesi: Bir Çağrı Merkezi Uygulaması
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İşletme Fakültesi , İşletmeişletme Fakültesi
dc.contributor.firstauthorID703202


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record