Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDİNÇ, Elzem Seren
dc.contributor.authorTÜKENMEZ, Ataman
dc.contributor.authorÇAVUŞOĞLU, Selçuk Bora
dc.date.accessioned2021-03-04T07:46:34Z
dc.date.available2021-03-04T07:46:34Z
dc.identifier.citationÇAVUŞOĞLU S. B. , TÜKENMEZ A., DİNÇ E. S. , "Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Ölçülmesi Üzerine bir Araştırma", 3. Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2016, ss.177
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_5fd9c75c-f160-4eb1-8640-cdd87ddc9575
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/66933
dc.identifier.urihttps://ibs.gantep.edu.tr/duyuru/files/articles/abstract-book10308.pdf
dc.language.isoeng
dc.titleSosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Ölçülmesi Üzerine bir Araştırma
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , ,
dc.contributor.firstauthorID437624


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster