Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAYDOĞAN, Yağmur
dc.contributor.authorULUPINAR, Sevim
dc.date.accessioned2021-03-04T07:38:47Z
dc.date.available2021-03-04T07:38:47Z
dc.identifier.citationAYDOĞAN Y., ULUPINAR S., "Determining the learning needs of new graduated nurses working in inpatient care institutions", NURSE EDUCATION TODAY, cilt.92, 2020
dc.identifier.issn0260-6917
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_5f421ba0-68a6-42e8-b785-101a5df0a0f0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/66551
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1016/j.nedt.2020.104510
dc.description.abstractBackground: The first year of practice impacts newly graduated nurses' adaptation to both work and profession life. During this period, new graduates most need to improve their professional knowledge and skills.
dc.language.isoeng
dc.subjectTıp
dc.subjectSağlık Bilimleri
dc.subjectHemşirelik
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyoloji
dc.subjectEğitim
dc.subjectBilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
dc.subjectKlinik Tıp (MED)
dc.subjectEĞİTİM VE EĞİTİM ARAŞTIRMASI
dc.subjectKlinik Tıp
dc.subjectHEMŞİRELİK
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectEĞİTİM, BİLİMSEL DİSİPLİNLER
dc.titleDetermining the learning needs of new graduated nurses working in inpatient care institutions
dc.typeMakale
dc.relation.journalNURSE EDUCATION TODAY
dc.contributor.departmentTraining & Res Hosp , ,
dc.identifier.volume92
dc.contributor.firstauthorID2286422


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster