dc.contributor.author | Hasanbaşoğlu, Berna | |
dc.contributor.author | Durgun, Özlem | |
dc.date.accessioned | 2021-03-02T20:12:18Z | |
dc.date.available | 2021-03-02T20:12:18Z | |
dc.identifier.citation | Durgun Ö., Hasanbaşoğlu B., "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM DURUMU VE EĞİTİME YAKLAŞIMLARI ", İCOMEP International Congress of Management, Economy and Policy , İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, ss.175-195 | |
dc.identifier.other | av_00d8f8d2-fc9e-4fa0-a595-aa27f70e1eb3 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/6548 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.subject | Eğitim | |
dc.subject | EĞİTİM VE EĞİTİM ARAŞTIRMASI | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.title | SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM DURUMU VE EĞİTİME YAKLAŞIMLARI | |
dc.type | Bildiri | |
dc.contributor.department | Trabzon Anaokulu , , | |
dc.contributor.firstauthorID | 1428217 | |