Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKurtuluş, Bengi
dc.contributor.authorNASIR, Süphan
dc.date.accessioned2021-03-03T20:51:35Z
dc.date.available2021-03-03T20:51:35Z
dc.identifier.citationNASIR S., Kurtuluş B., Technology Is Transforming Shopping Behavior: In-Store Mobile Technology Usage, "Handbook of Research on Consumerism and Buying Behavior in Developing Nations", Gbadamosi, Ayantunji , Editör, Idea Group Publishing (IGP) , Hershey, ss.168-189, 2016
dc.identifier.otherav_5c2a0498-24ff-46e7-a2f2-784c44855ec0
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/64641
dc.identifier.urihttp://www.igi-global.com/book/handbook-research-consumerism-buying-behavior/145465
dc.language.isoeng
dc.publisherIdea Group Publishing (IGP)
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleHandbook of Research on Consumerism and Buying Behavior in Developing Nations
dc.typeKitapta Bölüm
dc.contributor.departmentİstanbul Kemerburgaz Üniversitesi , ,
dc.contributor.firstauthorID675415


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster