Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇAKIR, MERAL
dc.date.accessioned2021-03-03T20:06:23Z
dc.date.available2021-03-03T20:06:23Z
dc.identifier.citationÇAKIR M., "Das Mehrsprachigkeitskonzept in der Türkei am Beispiel der Studierenden der Deutschlehrerausbildung an der Istanbul Universität", Vierte Internationale Tagung zu Herausforderungen und Potentialen von Mehrspracchigkeit in Schule und Lehrerbildung Mehrsprachigkeit als Chance, Lüksemburg, Lüksemburg, 21 - 22 Haziran 2012, ss.1
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_58290318-0ca1-4c89-8742-b406572e02a1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/62103
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleDas Mehrsprachigkeitskonzept in der Türkei am Beispiel der Studierenden der Deutschlehrerausbildung an der Istanbul Universität
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
dc.contributor.firstauthorID614592


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster