dc.contributor.author | AKYOL, Hayati | |
dc.contributor.author | BAŞTUĞ, Muhammet | |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T20:05:51Z | |
dc.date.available | 2021-03-03T20:05:51Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | BAŞTUĞ M., AKYOL H., "Akıcı Okuma Becerilerinin Okuduğunu Anlamayı Yordama Düzeyi. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi", KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ, cilt.55, sa.4, ss.394-411, 2012 | |
dc.identifier.issn | 1308-1659 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_5816e31f-b7c3-4892-8a31-f22ef6a1303a | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/62067 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.title | Akıcı Okuma Becerilerinin Okuduğunu Anlamayı Yordama Düzeyi. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ | |
dc.contributor.department | Gazi Üniversitesi , , | |
dc.identifier.volume | 55 | |
dc.identifier.issue | 4 | |
dc.identifier.startpage | 394 | |
dc.identifier.endpage | 411 | |
dc.contributor.firstauthorID | 382229 | |