Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTürker, Cansu
dc.contributor.authorBOZBAY, Zehra
dc.contributor.authorAkpınar, Habib Mehmet
dc.date.accessioned2021-03-03T20:03:47Z
dc.date.available2021-03-03T20:03:47Z
dc.identifier.citationBOZBAY Z., Türker C., Akpınar H. M. , "Sosyal Medya Kullanıcılarının Markaya İlişkin Sosyal Medya Davranışları ile Marka Güveni ve Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi", 16.Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.597-599
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_57dfd0fc-add2-405b-af27-5ad3d9462a9f
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/61933
dc.identifier.urihttps://www.researchgate.net/publication/318362571_Sosyal_Medya_Kullanicilarinin_Markaya_Iliskin_Sosyal_Medya_Davranislari_ile_Marka_Guveni_ve_Marka_Bagliligi_Arasindaki_Iliskilerinin_Incelenmesi
dc.language.isotur
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleSosyal Medya Kullanıcılarının Markaya İlişkin Sosyal Medya Davranışları ile Marka Güveni ve Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Gelişim Üniversitesi , ,
dc.contributor.firstauthorID674201


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster