Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorEMİR, SERAP
dc.contributor.authorKANLI, ESRA
dc.date.accessioned2021-03-03T19:01:16Z
dc.date.available2021-03-03T19:01:16Z
dc.identifier.citationKANLI E., EMİR S., "Fen ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Üstün ve Normal Zihin Düzeyindeki Öğrencilerin Başarı Düzeylerine Etkisi", Üstün Yetenekli Çocuklar II. Ulusal Kongresi. Yeni Açılımlar, Eskişehir, Türkiye, 1 - 04 Mart 2009, ss.64
dc.identifier.otherav_5251488f-c3bd-4d13-b1e5-ed7a0ceede4e
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/58453
dc.language.isotur
dc.titleFen ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Üstün ve Normal Zihin Düzeyindeki Öğrencilerin Başarı Düzeylerine Etkisi
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Özel Eğitim
dc.contributor.firstauthorID338230


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster