dc.contributor.author | EMİR, SERAP | |
dc.contributor.author | KANLI, ESRA | |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T19:01:16Z | |
dc.date.available | 2021-03-03T19:01:16Z | |
dc.identifier.citation | KANLI E., EMİR S., "Fen ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Üstün ve Normal Zihin Düzeyindeki Öğrencilerin Başarı Düzeylerine Etkisi", Üstün Yetenekli Çocuklar II. Ulusal Kongresi. Yeni Açılımlar, Eskişehir, Türkiye, 1 - 04 Mart 2009, ss.64 | |
dc.identifier.other | av_5251488f-c3bd-4d13-b1e5-ed7a0ceede4e | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/58453 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.title | Fen ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Üstün ve Normal Zihin Düzeyindeki Öğrencilerin Başarı Düzeylerine Etkisi | |
dc.type | Bildiri | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Özel Eğitim | |
dc.contributor.firstauthorID | 338230 | |