Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖZASLAN ÇALIŞKAN, BURCU ÖZGE
dc.contributor.authorYAVUZ, MELTEM
dc.contributor.authorAKCA, MELTEM
dc.date.accessioned2021-03-03T18:57:01Z
dc.date.available2021-03-03T18:57:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationÖZASLAN ÇALIŞKAN B. Ö. , YAVUZ M., AKCA M., "Elektronik Ortamda Alışveriş Yapan Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi Ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü", The Journal of Social Science, cilt.4, sa.13, ss.136-146, 2017
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_51ed93ac-31af-4c3a-98f9-092ca14728c5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/58203
dc.identifier.urihttp://www.sobider.com/DergiTamDetay.aspx?ID=3647&Detay=Ozet
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.titleElektronik Ortamda Alışveriş Yapan Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi Ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü
dc.typeMakale
dc.relation.journalThe Journal of Social Science
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Ulaştırma Ve Lojistik Yüksek Okulu , Ulaştırma Ve Lojistik
dc.identifier.volume4
dc.identifier.issue13
dc.identifier.startpage136
dc.identifier.endpage146
dc.contributor.firstauthorID584308


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster