Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAKÇAY, Behiye
dc.date.accessioned2021-03-02T19:33:30Z
dc.date.available2021-03-02T19:33:30Z
dc.identifier.citationAKÇAY B., "Using examples from history of science to promote science teachers’ understandings of the nature of science", Iowa Science Teachers Section (ISTS) of the Iowa Academy of Science, Amerika Birleşik Devletleri, ss.28
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_444a0725-5fa1-434f-85b3-bd84fd210c4a
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/5726
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.titleUsing examples from history of science to promote science teachers’ understandings of the nature of science
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
dc.contributor.firstauthorID704200


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster