Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAYTEKİN, MESUT
dc.date.accessioned2021-03-03T18:21:01Z
dc.date.available2021-03-03T18:21:01Z
dc.identifier.citationAYTEKİN M., Türkleştiren Cola, Turkalaşan Amerika ya da Cola Turka , "Reklamların İçinde/N", Çamdereli M., Editör, Tablet, Konya, ss.167-208, 2005
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_4e8b1c56-4b9f-453d-826e-2b5b3ae8182c
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/56094
dc.description.abstractReklamların İçinde/N Bu derleme, bizi çepeçevre kuşatan görüntü uygarlığının başat bileşenlerinden reklamın dilini ve söylemini algılama ve anlamlandırma arayışının bir ürünü. Aynı zamanda, 1960'lı yıllardan bu yana Avrupa ve Amerika başta olmak üzere ülkemizde ve dünyada reklamdan sinema filmlerine, tiyatro oyunlarından moda tasarımlarına, dekorasyondan mutfak donanımlarına hatta spor etkinliklerine dek çok değişik alanda, yapılan okuma edimlerine mütevazı bir katkı, ama reklamlara bakıyor..
dc.language.isotur
dc.publisherTablet
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleReklamların İçinde/N
dc.typeKitapta Bölüm
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü
dc.contributor.firstauthorID650607


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster