Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖZKAN, Abdullah
dc.date.accessioned2021-03-03T18:18:28Z
dc.date.available2021-03-03T18:18:28Z
dc.identifier.citationÖZKAN A., "Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Markalaşma Çabalarına Reklamın Stratejik Katkısı", 2. Uluslar arası Dil ve İletişim sempozyumu, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, cilt.1, sa.2013, ss.1
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_4e583d3d-963f-41d5-9f36-796d76b36631
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/55963
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleKüçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Markalaşma Çabalarına Reklamın Stratejik Katkısı
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
dc.identifier.volume1
dc.contributor.firstauthorID273618


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster