Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBATDAL KARADUMAN, Gülşah
dc.date.accessioned2021-03-03T18:00:24Z
dc.date.available2021-03-03T18:00:24Z
dc.identifier.citationBATDAL KARADUMAN G., "Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Farklılaştırılmış Geometri Öğretiminin Yaratıcı Düşünmeye Etkisi", IV. Ulusal Üstün Zekâlı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi: Üstünler ve Gelecek, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, ss.1
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_4cb49b29-6b63-4ec4-8940-164b6a2e55a1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/54907
dc.language.isotur
dc.subjectTemel Bilimler
dc.subjectDoğa Bilimleri Genel
dc.subjectTemel Bilimler (SCI)
dc.titleÜstün Yetenekli Öğrenciler İçin Farklılaştırılmış Geometri Öğretiminin Yaratıcı Düşünmeye Etkisi
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi , İlköğretim Bölümü
dc.contributor.firstauthorID664335


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster